خبرنگاران ترامپ: همه را اخراج می کنم

به گزارش مجله سی نوا، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا بامداد یکشنبه در پاسخ به بعضی گزارشات در خصوص اخراج رییس پنتاگون گفت: همه را اخراج می کنم.

خبرنگاران ترامپ: همه را اخراج می کنم

به گزارش خبرنگاران از نشریه هیل، ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص آنکه آیا شما به دنبال اخراج مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا هستید؟ گفت: من اخراج همه را در نظر گرفته ام.

ترامپ در ادامه اضافه نمود: من با وی همراه می شوم، من فکر می کنم که وی فرد خوبی است.

رییس جمهوری آمریکا همچنین در خصوص اخراجی های بیشتر در کابینه خود گفت: درک من این است که ما برنده می شویم. رییس جمهوری می تواند استعفای همگان را خواهان گردد و از طرف دیگر افراد دیگری را می توانم بازگردانم.

ترامپ اضافه نمود که وی کابینه بسیار خوبی با استثنائات اندک دارد.

شبکه بلومبرگ هفته گذشته گزارش داد که ترامپ به طور خصوصی اعلام نموده که میخواهد پس از انتخابات نوامبر (آبان ماه) مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا را اخراج کند.

بلومبرگ به نقل از منابع مطلع نوشت: اسپر نیز به افراد نزدیک خود گفته است که میخواهد بدون در نظر دریافت نتایج انتخابات کابینه ترامپ را ترک کند.

سخنان اسپر به این معنا است که محتمل است وی 2 ماه قبل از اجرایی شدن تصمیم ترامپ دولت وی را ترک کند.

گفته می گردد ترامپ به علت عملکرد ناموفق اسپر در وزارت دفاع از وی ناامید شده و بر این باور است که اسپر از وی در موضوعات کلیدی از جمله گزارش نقش روسیه در افغانستان دفاع ننموده است.

روزنامه نیویورک تایمز در ماه گذشته گزارش داد که روسیه به نیروهای طالبان برای کشتن نیروهای آمریکا در افغانستان پول داده است.

ترامپ همچنین از مخالفت اسپر برای استقرار نیروهای ویژه ارتش در ماه ژوئن به منظور مهار اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی خشمگین است.

مارک اسپر در جولای (مرداد) سال 2019 سرپرستی وزارت دفاع آمریکا را بر عهده گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 817

به "خبرنگاران ترامپ: همه را اخراج می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: همه را اخراج می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید