ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد از امروز، 26 بهمن شروع می گردد

به گزارش مجله سی نوا، ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی اسفند ماه 98 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، 26 بهمن ماه شروع می گردد و تا دوم اسفند ماه 98 ادامه دارد.

ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد از امروز، 26 بهمن شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی اسفند ماه 98 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه 26 بهمن ماه شروع می گردد و تا ساعت 24 روز آدینه دوم اسفند ماه 98 ادامه دارد.

کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام خود اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها آگاهی یابند.

به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از آزمون های مذکور است به طوری که شرکت همزمان در دو آزمون فوق امکان پذیرنخواهد بود.

گفتنی است؛ آزمون های مربوطه در روز آدینه 16 اسفند ماه 98 به طور همزمان در شهر های تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمانشاه، کرمان، ساری و رشت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 402

به "ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد از امروز، 26 بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد از امروز، 26 بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید