ثبت نام آزمون گردشگری آغاز شد

به گزارش مجله سی نوا، دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری از آغاز ثبت نام آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری خبر داد.

ثبت نام آزمون گردشگری آغاز شد

به گزارش خبرنگاران، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان نمود: آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری هر سال از طریق دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری در دو نوبت به صورت سراسری در مراکز استان ها برگزار می شود.

نوبت دوم این آزمون امسال، روز جمعه 16 دی ماه 1401 در هفت عنوان دوره و در دو نوبت، همزمان و در ساعات تعیین شده در استان های دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته دوره های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایران گردی و جهان گردی، راهنمایان طبیعت گردی و نیز دوره راهنمایان زمین گردشگری در نوبت اول و دوره های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری و نیز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری در نوبت دوم برگزار می شود.

ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون از چهارشنبه 16 آذرماه آغاز شده و تا جمعه 25 آذرماه 1401 ادامه دارد. ثبت نام از طریق سامانه آموزش گردشگری به نشانی edutourism.mcth.ir امکان پذیر بوده و متقاضیان می توانند برای انجام کلیه فرایندهای مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند.

فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی گردشگری با حداقل مدرک کارشناسی و تمام افرادی که دوره های کوتاه مدت آموزش گردشگری را در آموزشگاه های مجاز گذرانده و پیروز به دریافت مجوز از این مؤسسه ها شده اند، امکان شرکت در آزمون جامع گردشگری را دارند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1828

به "ثبت نام آزمون گردشگری آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون گردشگری آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید