تیراندازی در اورلاندو یک کشته و 4 مجروح برجا گذاشت

به گزارش مجله سی نوا، تیراندازی در یکی از شهرهای واقع در جنوب آمریکا دستکم یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت.

تیراندازی در اورلاندو یک کشته و 4 مجروح برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های آمریکایی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تیراندازی در یکی از شهرهای واقع در جنوب آمریکا اطلاع دادند.

به نوشته وبگاه ای جی سی در جریان تیراندازی که در خیابان الیز در اورلاندو واقع در فلوریدا رخ داد یک مرد کشته و دستکم 4 نفر مجروح شدند. پلیس از پیدا شدن 30 پوکه پخش شده در اطراف که از یک اسلحه شلیک شده بودند، اطلاع داد.

به نوشته این منبع خبری، پلیس تا به امروز پیروز به یافتن عامل یا عاملان این حادثه نشده و نیروهای امنیتی در حال جستجوی منطقه هستند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می گردد، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه ای قدرتمند است که تا به امروز هیچ گونه قانونی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور تصویب نشده است.

چندی قبل پلیس ایالت میسوری آمریکا خاطرنشان کرد که در جریان تیراندازی در یک فروشگاه مواد غذایی در یک پمپ بنزین، پنج نفر از جمله فرد مهاجم و یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند. در حادثه ای دیگر نیز یک مرد مسلح با تیراندازی به حاضران در یکشنبه بازار یک منطقه لاتین تبار در شهر هریس ایالت تگزاس، هفت نفر را زخمی کرد. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 614

به "تیراندازی در اورلاندو یک کشته و 4 مجروح برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در اورلاندو یک کشته و 4 مجروح برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید