تور ایتالیا: تمجید فدراسیون فوتبال ایتالیا از ملی پوشان ایران

به گزارش مجله سی نوا، بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ایتالیا سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به تمجید از تیم ملی فوتسال پرداخت.

تور ایتالیا: تمجید فدراسیون فوتبال ایتالیا از ملی پوشان ایران

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران جهت دو ملاقات محبت آمیز به ایتالیا سفر نموده که شب گذشته در اولین بازی توانست با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد. بعد از این برد سایت رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به تمجید از تیم ملی فوتسال و ملی پوشان جوان ایران پرداخت.

این سایت نوشت؛ این بازی محبت آمیز نبردی مجذوب کننده و سراسر هیجان مقابل یکی از قدرت های بزرگ فوتسال دنیا بود که در نهایت منجر به شکست 6 بر 4 ایتالیا شد. تیم ملی ایران پس از عقب افتادن، توانست باشکوه به بازی برگردد و به عنوان تیم پیروز از میدان خارج گردد.

این بازی یک آزمون برای سنجیدن شخصیت تیم ملی ایتالیا در برابر یکی از قوی ترین تیم های دنیا بود. این ملاقات فوق العاده فردا در استادیوم امیلیا رومانیا، تکرار می گردد و دو تیم در دومین بازی محبت آمیز خود به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1629

به "تور ایتالیا: تمجید فدراسیون فوتبال ایتالیا از ملی پوشان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: تمجید فدراسیون فوتبال ایتالیا از ملی پوشان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید