ترامپ با صنعت گردشگری آمریکا چه می نماید؟

به گزارش مجله سی نوا، نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است، پس از انتخابات رئیس جمهوری آمریکا، بیش از یک میلیون گردشگر بریتانیایی دیگر تمایلی به سفر به آمریکا نخواهند داشت.

ترامپ با صنعت گردشگری آمریکا چه می نماید؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا نوروز 1400 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، پس از پیروزی دور از انتظار دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نگرانی هایی درباره آینده صنعت گردشگری این کشور پُرگردشگر مطرح شده است.

انتخاب این تاجر آمریکایی که حالا یک سیاستمدار شده به عنوان رئیس جمهوری آمریکا با واکنش های متفاوتی در سراسر دنیا رو به رو شده و بعضی حزب های محافظه کار از این انتخاب حمایت نموده اند، در حالیکه دیگر حزب های سیاسی کشورهای خارجی او را فردی اشتباه برای سیاست و اقتصاد آمریکا می دانند. به عنوان نمونه فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه اعلام نموده انتخاب ترامپ دوره ای از عدم اطمینان و بلاتکلیفی را شروع نموده است.

بر اساس اعلام نشریه تلگراف، 34 درصد از بریتانیایی ها در طول دوران ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا علاقه ای به سفر به آمریکا ندارند. همچنین در یک نظرسنجی جداگانه که توسط وب سایت رزرو اینترنتی Travelzoo اجرا شده است، 20 درصد از بریتانیایی ها اعلام کردند قطعا آمریکا را در دوران ترامپ به عنوان یک مقصد گردشگری در نظر نخواهند گرفت.

مدیر وب سایت Travelzoo در تبادل نظر با تلگراف اعلام نموده است پس تائید پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، سالی بی ثبات را برای گردشگری آمریکا پیش بینی می کنیم و بیش از یک میلیون گردشگر بریتانیایی در انتخاب آمریکا به عنوان مقصد گردشگری تجدیدنظر می نمایند.

در سال 2014 میلادی، 77 میلیون گردشگر خارجی از آمریکا دیدن کردند که بیشترین سهم با 23 میلیون گردشگر از آنِ کانادا بود. مکزیکی ها نیز 17 میلیون نفر از گردشگران ورودی از آمریکا را به خود اختصاص دادند، اما با توجه به تهدید ترامپ مبنی بر اخراج مکزیکی ها از این کشور و کشیدن یک دیوار در مرز بین این دو کشور، بسیار بعید است سال جاری چنین شماری از گردشگران مکزیکی وارد خاک آمریکا شوند.

بریتانیایی ها، ژاپنی ها و برزیلی ها از دیگر منابع اصلی تامین گردشگر خارجی ایالات متحده محسوب می شوند.

در سال 2015 گردشگران خارجی در مجموع 216.8 میلیارد دلار در آمریکا خرج کردند. همچنین اشتغال چهار درصد از مردم آمریکا به طور مستقیم وابسته به صنعت گردشگری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 320

به "ترامپ با صنعت گردشگری آمریکا چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با صنعت گردشگری آمریکا چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید