تخصیص 30 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و بلاعوض به زلزله زدگان

به گزارش مجله سی نوا، نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مناطق زلزله زده غرب کشور از تخصیص 20 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و 10 میلیارد ریال یاری بلاعوض به هموطنان زلزله زده اطلاع داد.

تخصیص 30 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و بلاعوض به زلزله زدگان

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، میرهادی قره سید رومیانی در تبادل نظر با مهر گفت: برای یاری به هموطنان آسیب دیده از زلزله استان آذربایجان شرقی مقرر شد با تامین اعتبار از سوی بانک رفاه مبلغ 20 میلیارد ریال وام قرض الحسنه (سقف فردی یکصد میلیون ریال) و همچنین10 میلیارد ریال یاری بلاعوض به هموطنان آسیب دیده از زلزله در قالب یاری های نقدی و غیر نقدی تخصیص داده گردد.

وی اضافه کرد: امهال در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی هموطنان آسیب دیده از زلزله به مدت یکسال در صورت تقاضای آنها و همچنین تخصیص شماره حساب برای جمع آوری یاری های نقدی همکاران بانک به هموطنان زلزله زده از دیگر موارد ابلاغ شده است.

وی در مورد خسارات وارد شده به واحدهای کارگری منطقه گفت: از مناطق زلزله زده بازدید شد و بر این اساس در این مناطق واحد کارگری وجود نداشته است.

رومیانی با بیان اینکه بیمه بیکاری برای آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی برقرار می گردد گفت: فعلا آمار دقیقی از میزان خسارت به شغل افراد وجود ندارد و باید منتظر ماند تا آنالیز بیشتری صورت بگیرد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 179

به "تخصیص 30 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و بلاعوض به زلزله زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 30 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و بلاعوض به زلزله زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید