بزرگترین عرضه اولیه سهام در تاریخ به فروش می رسد؟

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران : گروه تکنولوژی اقتصادی آنت در نظر دارد بزرگترین عرضه اولیه سهام تاریخ دنیا را به صورت فروش دوگانه در بورس های شانگهای و هنگ کنگ انجام دهد.

بزرگترین عرضه اولیه سهام در تاریخ به فروش می رسد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شرکت تکنولوژی اقتصادی آنت که در سال 2004 توسط علی بابا و مؤسس آن جک ما، تأسیس شد، حالا به برترین اپلیکیشن پرداخت در چین تبدیل شده است.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

>>>>پیش بینی 9 کارشناس از بورس امروز 10 شهریور + جدول

>>>>پیش بینی بورس امروز/ هیجان خرید سهامداران؟

طبق گزارش های ماهانه بیش از 700 میلیون نفر و 80 میلیون شرکت از این غول تکنولوژی اقتصادی برای تراکنش های اقتصادی خود استفاده می نمایند. علی بابا 33 درصد از سهام این شرکت را در دست دارد.

آنت در کنار شرکت چینی تنسنت سالانه حدود 22.5 تا 28.8 تریلیون دلار از پرداخت ها و تراکنش ها را پردازش می نمایند که این از حجم تراکنش های مسترکارت و ویزا بیشتر است.

ارزش کنونی این شرکت 300 میلیارد دلار است که این رقم به لحاظ ارزش ، بالاتر از بعضی بانک های عظیم آمریکا، مانند سیتی گروپ با ارزش 100 میلیارد دلاری است.

با توجه به اینکه عظیمترین مؤسسات اقتصادی دنیا حالا در چین قرار دارند انتظار می رود میزان فروش سهام این شرکت در عرضه اولیه آن به بیش از 30 میلیارد برسد و از رکورد آرامکو با 29 میلیارد دلار فراتر برود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 853

به "بزرگترین عرضه اولیه سهام در تاریخ به فروش می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین عرضه اولیه سهام در تاریخ به فروش می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید