بازگشایی، بدونِ دستورالعمل های کنترلِ کرونا فاجعه بار است

به گزارش مجله سی نوا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: کشورهایی با شیوع گسترده کرونا باید از اقدامات تشدید نماینده شیوع خودداری نمایند، چرا که بازگشایی بدون تحت کنترل داشتن ویروس دستورالعمل فاجعه خواهد بود.

بازگشایی، بدونِ دستورالعمل های کنترلِ کرونا فاجعه بار است

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در حالی نسبت به بازگشایی ها هشدار داده که می گوید مردم از این شرایط در همه گیری کرونا خسته شده و می خواهند پس از هشت ماه محدودیت و قرنطینه به زندگی عادی بازگردند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور کامل از کوشش ها برای بازگشایی اقتصاد و جوامع حمایت نموده و گفت: ما می خواهیم شاهد بازگشت بچه ها به مدرسه و افراد به محل کار خود باشیم اما این کار باید با ایمنی کامل انجام گردد.

وی افزود: هیچ کشوری نمی تواند وانمود به انتها همه گیری کروناویروس کند. واقعیت این است که این عفونت به راحتی و با سرعت گسترش یافته و بازگشایی بدون دستورالعملِ کنترلِ ویروس فاجعه بار خواهد بود.

بنا بر گزارش رویترز، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت تاکید نمود: تصمیم گیری در خصوص چگونگی و زمان اجازه تجمع افراد باید با رویکرد مبتنی بر آنالیز احتمال خطر و به صورت محلی اتخاذ گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 843

به "بازگشایی، بدونِ دستورالعمل های کنترلِ کرونا فاجعه بار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی، بدونِ دستورالعمل های کنترلِ کرونا فاجعه بار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید