بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان

به گزارش مجله سی نوا، در دومین روز از سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به کشور پاکستان، امیر دریادار حسین خانزادی و هیئت همراه از دانشگاه مهندسی جوهر، پایگاه دریایی قاسم، کارخانه کشتی سازی و مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان در شهر کراچی بازدید کرد.

بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان

از وبلاگ کشتی گیران دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با اشاره به اینکه در زمان صلح، آموزش بهترین و موثرترین مولفه در راستای یادگیری و افزایش تجربه است، گفت: در این تعاملات و ارتباطات آموزشی تمام ظرفیت ها و توانمندی های دو نیروی دریایی می تواند در همه ابعاد به اشتراک گذاشته گردد و آموزش می تواند آغاز همکاری دریایی در سطح دو نیروی دریایی باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دانش یک قدرت است، اضافه کرد: هنگامی که ما دانش را به اشتراک می گذاریم یعنی در اشتراک گذاری قدرت به نتیجه نهایی رسیده ایم و همکاری قدرتمند کشورهای همسایه می تواند امنیت جمعی را در منطقه بدون حضور بیگانگان تامین کند.

ادمیرال زاهد الیاس فرمانده ناوگان کراچی تعاملات آموزشی و بازدید از ظرفیت های نیروی دریایی ایران و پاکستان را عامل بهبود و توسعه آموزش مطرح نمود و گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزشی نیروی دریایی پاکستان ظرفیت های بالایی دارند و ما از دانشجویان خلاق و به روز نیروی دریایی ایران برای ادامه آموزش در کشور پاکستان استقبال می کنیم.

بر اساس این گزارش، دانشگاه مهندسی دریایی کراچی دارای رشته های مکانیک الکترونیک و صنایع دریایی و همچنین مدیریت سلاح و سیستم است که از 14 کشور جهان دانشجو می پذیرد.

حضور بر سر مقبره قائد اعظم، رهبر وبنیانگذار پاکستان و همچنین ادای احترام، اهدای گل و قرائت فاتحه انتها بخش برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش در دومین روز از سفر خود به کشور پاکستان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 241

به "بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مراکز آموزشی و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید