آماری عجیب از بمب جدید تراکتور

به گزارش مجله سی نوا، از ابراهیم توره به عنوان بمب انتقالاتی تراکتورسازی نام برده می گردد و این بازیکن هم با انتشار پستی در اینستاگرام احتمال پیوستن خود به تراکتورسازی را تایید نموده است.

آماری عجیب از بمب جدید تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات ساخت تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

شفقناورزشی: از توره در شرایطی به نام بمب انتقالاتی تراکتورسازی نام برده می گردد که طبق گزارش وبسایت ترانفسر مارکت این مهاجم 34 ساله سنگالی از سال 20180 بدون تیم بوده است و عملا در شرایط نیمه بازنشستگی واقع شده است. همچنین کاهش قیمت این بازیکن از یک میلیون به 400 هزار یورو در سال 2018 نشان می دهد که توره دچار افت شده است.

طبق ٱمار از سال 2016 تا 2018 توره در دو باشگاه توپ زده که در این دو باشگاه در مجموع تنها 26 بازی انجام داده و تنها 7 گل به ثمر رسانده است. بعد از جدایی از باشگاه آژاکسیو (در دسته سه فرانسه) در سال 2018 هم توره به تیم دیگری نپیوسته است. همه این آمار و ارقام حکایت از آن دارد که توره دیگر آن مهاجم آماده روزهای جوانی و زمان حضور در تیم هایی مانند موناکو، پرسپولیس و سپاهان نیست و بعید به نظر می رسد که خرید او بتواند کمکی به خط حمله تراکتوری ها در نیم فصل دوم بکند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 318

به "آماری عجیب از بمب جدید تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماری عجیب از بمب جدید تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید