آخرین شرایط دروازه بان تیم فوتبال امید برای بازی مقابل ازبکستان، مصدومیت معراج اسماعیلی جدی نیست

به گزارش مجله سی نوا، فیزیوتراپ تیم فوتبال امید کشورمان با وجود اینکه اعلام نمود مصدومیت معراج اسماعیلی جدی نیست، اما می گوید او برای حضور در بازی نخست شرایط نامعلومی دارد.

آخرین شرایط دروازه بان تیم فوتبال امید برای بازی مقابل ازبکستان، مصدومیت معراج اسماعیلی جدی نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم فوتبال امید کشورمان با تشریح آخرین شرایط مصدومیت معراج اسماعیلی، دروازه بان این تیم گفت: خوشبختانه مصدومیت معراج اسماعیلی چندان جدی نیست و کوشش می کنیم هرچه زودتر به تمرینات اضافه شود.

شهاب با بیان این موضوع درباره آخرین شرایط دروازه بان تیم فوتبال امید گفت: مصدومیت اسماعیلی از ناحیه همسترینگ پای چپ است که براساس آنالیز ها و معاینه بالینی تعیین شد از نوع آسیب دیدگی نوع اول و قابل کنترل است. البته جهت اطمینان خاطر، شب گذشته MRI گرفته شد تا به نتیجه قطعی برسیم. به طور کلی باید بگویم از نظر کادر پزشکی این مصدومیت جدی و نگران کننده نیست. اقدامات لازم و مراقبت های مورد نظر را انجام خواهیم داد تا معراج در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. هنوز نمی توان در مورد حضور یا عدم حضور این بازیکن در مسابقه اول اظهارنظر کرد و باید شرایط را در دو تمرین به جامانده به خوبی ارزیابی کنیم.

فیزیوتراپ تیم امید گفت: اولویت اصلی حفظ سلامت بازیکنان بوده و خواسته کادر فنی هم همین است. خوشبختانه شرایط سایر بازیکنان ایده آل است و هیچ مسئله ای از نظر مصدومیت نفرات نداریم که ان شاءالله معراج اسماعیلی هم با برطرف این مصدومیت در روزهای آینده به تمرینات باز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 325

به "آخرین شرایط دروازه بان تیم فوتبال امید برای بازی مقابل ازبکستان، مصدومیت معراج اسماعیلی جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط دروازه بان تیم فوتبال امید برای بازی مقابل ازبکستان، مصدومیت معراج اسماعیلی جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید